Verlengen bij Simpel

Met Simpel kies je voor eenvoud en transparantie. Hoge kwaliteit voor een lage prijs, zonder onnodige extra’s. En omdat we natuurlijk heel blij zijn met onze trouwe klanten mag je bij Simpel al vanaf 6 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Zo profiteer je net als nieuwe klanten al snel weer van de nieuwste aanbiedingen. Wel zo eerlijk.

Speciale verleng-Deals in Mijn Simpel

Verlengen is vaak voordeliger. Als trouwe klant van Simpel heb je altijd een streepje voor. Mag je verlengen? Ga dan snel naar Mijn Simpel en bekijk jouw persoonlijke verleng-Deals. Ook goed om te weten: als je verlengt betaal je géén administratiekosten.

Mag ik mijn abonnement al verlengen?

Je mag je abonnement al vanaf 6 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Als je mag verlengen staat er meteen nadat je bent ingelogd in Mijn Simpel en op de abonnementspagina een knop ‘Nu verlengen’. De einddatum van je abonnement vind je op de abonnementspagina in Mijn Simpel onder je huidige abonnement.

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Je verlengt je abonnement zelf via Mijn Simpel. Als je mag verlengen staat er meteen nadat je bent ingelogd in Mijn Simpel een knop ‘Nu verlengen’. Klik op deze knop om jouw persoonlijke verleng-Deals te bekijken. Kies vervolgens de verleng-Deal die bij je past. Ga akkoord met de voorwaarden en druk op de knop 'Bevestig contractvernieuwing'. Dat is alles! Je abonnement start al de eerstvolgende bundelperiode.

Wat is verlengen?

Als je verlengt mag je kiezen uit de aanbiedingen die op dat moment gelden. Je beëindigt je huidige overeenkomst en je sluit een nieuwe overeenkomst af. Je begint dus een nieuw abonnement onder nieuwe en mogelijk meer voordelige voorwaarden. Het hoeft niet, maar het mag wel.

Als je je abonnement niet verlengt blijft je abonnement gewoon doorlopen zoals je gewend bent voor de oorspronkelijke prijs. Je houdt dan dezelfde bundel(s) en je betaalt gewoon hetzelfde abonnementsbedrag per maand.