Het antwoord is Simpel | Simpel

Toegankelijkheidsverklaring

Bij Simpel vinden we het belangrijk dat iedereen onze diensten makkelijk kan gebruiken. Daar werken we elke dag aan. We hebben al mooie stappen gezet. Zoals handige functies op onze website. Ook kun je gebruikmaken van Realtimetekst (RTT). En je kunt kiezen voor een eSIM in plaats van een simkaart.

We blijven verbeteren. Zie je iets dat beter kan? Of werkt iets niet zoals je verwacht? Laat het ons weten in dit topic. Of bel naar onze Klantenservice. Zo maken we onze diensten samen nog toegankelijker. 

Wil je onze diensten nog beter begrijpen of tips over het gebruik daarvan? Een beschrijving per dienst kun je vinden op www.simpel.nl/klantenservice.

Toepassingsgebied van de verklaring

Deze toegankelijkheidsverklaring heeft betrekking op de volgende diensten die we aan consumenten in Nederland verlenen:

• onze mobiele elektronische communicatiedienst (Bellen/SMS/Data), en
• onze e-handelsdienst (Simpel website).

Om ervoor te zorgen dat onze diensten in overeenstemming zijn en blijven met Richtlijn (EU) 2019/882 (Toegankelijkheidsrichtlijn) en de Web Content Accessibility Guidelines 2.2 voeren we regelmatig controles uit op de toegankelijkheid van onze diensten.

Op dit moment werken we nog hard aan de volgende onderdelen:

• Alle pagina’s op onze website zijn of worden volledig vernieuwd met een nieuw design. Zo is onze homepage en het bestelproces al volledig toegankelijk. In 2026 zullen we deze redesign voor alle pagina’s hebben afgerond.
• De mogelijkheid om de Simpel app in een donkere modus te gebruiken. Deze functie zal de komende periode worden toegevoegd.