Het antwoord is Simpel | Simpel

Factuur en betalen

De eerste kosten heb je al vooruitbetaald

Bij het bestellen van je abonnement heb je de eerste kosten vooruitbetaald. Deze factuur staat op Mijn Simpel. Op deze factuur staan de betaalde abonnementskosten voor de maand waarin je abonnement start en de eenmalige administratiekosten. Omdat er nog geen verbruikskosten waren aan het begin van de maand, staan deze pas op de eerste factuur. De verbruikskosten worden altijd achteraf gefactureerd.

De eerste factuur

Een of twee werkdagen na afloop van de eerste abonnementsperiode ontvang je de factuur. Hierop staan eventuele verbruikskosten van de afgelopen abonnementsperiode en de abonnementskosten van de volgende abonnementsperiode. Ook staan hier de abonnementskosten voor de eerste maand op. Je hoeft hier niets voor te betalen omdat je deze kosten al vooruitbetaald hebt.

Factuurperiode

Je betaalt de abonnementskosten 1 maand vooruit. Eventuele overige kosten zoals buitenbundelverbruik over afgelopen periode staan ook op deze factuur.

Betaalwijze

Een paar dagen nadat je factuur is klaargezet wordt het factuurbedrag automatisch van je rekening afgeschreven. De precieze datum wordt vermeld in de e-mail waarin we je informeren dat de factuur op Mijn Simpel staat. Als de incasso mislukt dien je het factuurbedrag zelf over te maken met iDEAL op Mijn Simpel.

Heb je nog vragen over facturen en betalen? Stel ze aan de klantenservice!