
Je Simpel abonnement opzeggen
Op deze pagina lees je hoe je jouw abonnement opzegt. Je kunt dit doen vanaf één maand voor de einddatum van je contract. Is je contract al afgelopen? Dan is je opzegtermijn ook één maand.
3 manieren om dit te regelen
Je kiest zelf hoe je dit doorgeeft: via de Klantenservice, in Mijn Simpel of per post.
Telefonisch
Wil je zo snel mogelijk geholpen worden? Bel onze Klantenservice. We zitten voor je klaar op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Online
Zeg je liever online op? Dat kan via het opzegformulier in Mijn Simpel.
Per post
Liever via de post? Dat kan ook. Stuur je (aangetekende) brief naar:
Simpel
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Zet dit in je brief ▼
- de naam van degene die het abonnement heeft afgesloten
- adres, postcode en woonplaats
- het telefoonnummer van het abonnement
- je klantnummer
- je geboortedatum
- het rekeningnummer waarmee je betaalt
- datum waarop je je abonnement opzegt (houd wel je opzegtermijn in de gaten)
We sturen je binnen 1 werkweek een bevestiging per mail.