Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op
Zelf regelen via Mijn Simpel of de Mijn Simpel-app
Via je Mijn Simpel kun je bijna alles zelf regelen. Zo kun je zelf eenvoudig je bundels wijzigen, je verbruik bekijken, een openstaande factuur betalen, je Plafond aanpassen en nog veel meer.
Ga naar Mijn Simpel of download de Mijn Simpel-app
Veel gestelde vragen
Wij helpen je graag verder met je vraag. Vaak is het sneller als je zelf het antwoord opzoekt. Veel vragen zijn al eerder gesteld. Ga naar veelgestelde vragen.
Simpel Community
Vind antwoord op je vragen. Blijf op de hoogte van nieuwe topics. Stel vragen en help anderen.Bezoek de Simpel Community.
Contact met onze klantenservice
Telefonisch
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden op onze Klantenservice pagina of heb je hulp nodig om je abonnement te wijzigen via de Mijn Simpel-app, dan kun je ons ook telefonisch bereiken via 088 100 5757 (normaal tarief) op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Facebook of Twitter
Stel je vraag via facebook of twitter. Ons Webcare-team beantwoordt je vragen binnen 2 uur. We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.Je kunt ons per e-mail bereiken via het contactformulier. De reactietijd is momenteel 5 werkdagen.
Contactformulier