Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op

Zelf regelen via de Mijn Simpel-app

Via Mijn Simpel kun je bijna alles zelf regelen. Van je bundels wijzigen tot je verbruik bekijken, een openstaande factuur betalen, je Plafond aanpassen en nog veel meer. Ga naar Mijn Simpel of download de Mijn Simpel-app.

Veel gestelde vragen

Op onze Klantenservice-pagina stel je heel eenvoudig je vraag. De meeste vragen kunnen we direct beantwoorden.

Simpel Community

Vind antwoord op je vragen. Blijf op de hoogte van nieuwe topics. Stel vragen en help anderen.
Bezoek de Simpel Community.

Contact met onze klantenservice

Kom je er niet uit via onze Klantenservice-pagina of de Mijn Simpel-app? Wij helpen je graag verder:

Telefonisch

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden op onze Klantenservice pagina of heb je hulp nodig om je abonnement te wijzigen via de Mijn Simpel-app, dan kun je ons ook telefonisch bereiken via 088 100 5757 (normaal tarief) op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

WhatsApp

Heb je snel antwoord nodig, neem dan via WhatsApp contact met ons op. We beantwoorden je vraag binnen 2 uur. Ons WhatsApp-team is bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Neem contact met ons op via +31618431095
Vanaf je mobiele telefoon klik je hier om een gesprek via WhatsApp te starten

Facebook of Twitter

Stel je vraag via facebook of twitter. Ons Webcare-team beantwoordt je vragen binnen 2 uur. We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.
 

E-mail

Je kunt ons per e-mail bereiken via het contactformulier. De reactietijd is momenteel 5 werkdagen.
Contactformulier