mijn Simpel login
gebruikersnaam (vergeten?) wachtwoord (vergeten?)

Klantenservice

Veel gestelde vragen

Top 5 vragen

1Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Via je persoonlijke pagina kun je gratis je huidige bundels verhogen en verlagen en nieuwe bundels aan je abonnement toevoegen. Je kunt 1 keer per maand je abonnement aanpassen. De verwerkingstijd van een wijziging is 1 dag. Daarom is het niet mogelijk op de laatste dag van de maand je abonnement te wijzigen.

  • Een wijziging is gratis en heeft geen invloed op de looptijd van je Simpel abonnement.
  • Een wijziging gaat in op de 1e dag van de volgende kalendermaand.  
  • Je kunt een wijziging tot een dag voor het einde van de maand via je persoonlijke pagina Mijn Simpel ongedaan maken. Daarna kun je weer een nieuwe wijziging aanvragen.
  • Er zijn voorwaarden verbonden aan het wijzigen van je abonnement. Deze voorwaarden krijg je te zien als je een abonnementswijziging aanvraagt.

Let op: als je een bundel voor mobiel internet toevoegt, kun je direct van mobiel internet gebruik maken. Dit wordt- totdat je bundel ingaat (1e dag van de volgende maand)- afgerekend tegen het buitenbundeltarief. Kijk voor meer informatie op de tarievenpagina.

2Waar kan ik mijn facturen bekijken?

Via je persoonlijke pagina op Mijn Simpel kun je je facturen bekijken of downloaden ga je naar de link facturen.
Je kunt daar je facturen en factuurspecificaties inzien tot maximaal 16 maanden geleden.

3Waar vind ik een overzicht van mijn gebruik van deze maand?

Via je persoonlijke pagina op Mijn Simpel kun je voor een specifieke periode inzicht krijgen in je kosten. Ga naar de link belspecificatie en kies de huidige maand. Je krijgt nu een volledig overzicht van je gebruik.

4Waar kan ik de inloggegevens voor Mijn Simpel vinden?

Om in te loggen op je persoonlijke pagina Mijn Simpel heb je de inloggegevens nodig. Deze kun je eenvoudig zelf aanmaken. Klik daarvoor op Mijn Simpel op de website.
In het veld dat verschijnt kun je de gebruikersnaam opvragen door op de link 'vergeten' te klikken. Je ontvangt je gebruikersnaam per e-mail en sms. Volg vervolgens de instructies in de e-mail om ook een wachtwoord aan te maken.

Houd er rekening mee dat deze e-mail in je map ‘Ongewenste mail’ of ‘Spam’ terecht kan komen.

Lukt het niet? In het inlogscherm vind je een uitleg waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je een gebruikersnaam en/of wachtwoord aan kunt maken. 

5Wat kost bellen naar het buitenland?

Als je in Nederland bent en je belt naar een Nederlands mobiel nummer in het buitenland, betaal je het tarief voor bellen in Nederland. Kijk voor de tarieven voor bellen naar buitenlandse nummers op de tarievenpagina van Simpel.

Gemakkelijk en snel antwoord

Antwoorden op veel gestelde vragen vind je op deze pagina. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.

Internet op je mobiel
Klik hier voor de Simpel Toestelhulp