Prepaid

Klantenservice

Veel gestelde vragen

Top 5 vragen

1Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Via Mijn Simpel kun je gratis je huidige bundels verhogen en verlagen en nieuwe bundels aan je abonnement toevoegen. Je kunt 1 keer per maand je abonnement aanpassen. De verwerkingstijd van een wijziging is 1 dag. Daarom is het niet mogelijk op de laatste dag van de maand je abonnement te wijzigen.

  • Een wijziging is gratis en heeft geen invloed op de looptijd van je Simpel abonnement.
  • Een wijziging gaat in op de 1e dag van de volgende bundelperiode.  
  • Je kunt een wijziging tot een dag voor het einde van je bundelperiode via Mijn Simpel ongedaan maken. Daarna kun je weer een nieuwe wijziging aanvragen.
  • Er zijn voorwaarden verbonden aan het wijzigen van je abonnement. Deze voorwaarden krijg je te zien als je een abonnementswijziging aanvraagt.

Let op: als je een bundel voor mobiel internet toevoegt, kun je direct van mobiel internet gebruik maken. Dit wordt - totdat je bundel ingaat - afgerekend tegen het buitenbundeltarief. Kijk voor meer informatie op de tarievenpagina.

2Waar kan ik mijn facturen bekijken?

Via je persoonlijke pagina op Mijn Simpel kun je je facturen bekijken of downloaden ga je naar de link facturen.
Je kunt daar je facturen en factuurspecificaties inzien tot maximaal 16 maanden geleden.

3Waar vind ik een overzicht van mijn gebruik van deze maand?

Via Mijn Simpel kun je zien wat je huidig verbruik is en hoeveel tegoed je nog hebt voor de voor de lopende maand.

4Waar kan ik de inloggegevens voor Mijn Simpel vinden?

Om in te loggen op je persoonlijke pagina Mijn Simpel heb je de inloggegevens nodig. Deze kun je eenvoudig zelf aanmaken. Klik daarvoor op Mijn Simpel op de website.
In het veld dat verschijnt kun je de gebruikersnaam en/of het wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan een e-mail met instructies voor het instellen van je inloggegevens.

Houd er rekening mee dat deze e-mail in je map ‘Ongewenste mail’ of ‘Spam’ terecht kan komen.

5Wat kost bellen naar het buitenland?

Kijk voor de tarieven voor bellen naar buitenlandse nummers op de tarievenpagina van Simpel.

Gemakkelijk en snel antwoord

Antwoorden op veel gestelde vragen vind je op deze pagina. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.

Internet op je mobiel
Klik hier voor de Simpel Toestelhulp